Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013


Μίμη, τί ξέρουν οι φίλοι σου για ΄μενα;

Τούς είπες ότι είμαι πολύ ξανθιά; Ότι παραείμαι αστεία για τα γούστα σου;

Τούς είπες οτι ο αριστερός μου κυνόδοντας δεν μπήκε ποτέ στη θέση του και οτι ο οδοντίατρος αρνήθηκε να μού βάλει σιδεράκια γιατί "αυτό είναι η γοητεία σου". Ψέμμα, Μίμη μου. Ποτέ, κανείς, δεν γοητεύθηκε.
Για αυτόν τον κυνόδοντα δεν γελάω στις φωτογραφίες.

Μίμη, τούς είπες ότι μ' αρέσει να χαϊδεύω με τον δείκτη μου, τη κλείδα σου; Ότι λατρεύω να περνάω τον αντίχειρα μου, πάνω απ' τα χείλη σου. Να τα ορίζω. Πού αρχίζουν, πού τελειώνουν.

Τούς είπες ότι δεν αντέχεται η ανάσα μου, κοντά στο αυτί σου; Οτι φαίνεσαι ανήμπορος κάθε φορά που πλησιάζω τον λαιμό σου;

Τούς είπες ότι ξέρω πόσες φορές έχει κερδίσει ο Άγιαξ το Ch.League ή ότι ο Τεόφιλο Στίβενσον στους Ολυμπιακούς του Μονάχου πέτυχε νοκ ντάουν στα 30 δευτερόλεπτα;

Τούς είπες ότι συνήθως ειρωνεύομαι;

Ότι σε κοιτάω στα μάτια, σαν να ΄σαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που έχει αυτό το αισθητήριο όργανο;

Τί ξέρουν για ΄μενα; Δεν θέλω να ξέρουν, τίποτα.

Να ΄μαι το μυστικό σου, Μίμη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου