Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Καλημέρα Μίμη μου. Πώς κοιμήθηκες;

Δεν πιστεύω να μην είσαι καλά. Δεν πιστεύω να σε στεναχώρησε κανας πούστης;  Μίμη,μίλα μου, πες μου ποιός. Δώσε μου ένα όνομα, μια διεύθυνση και τα υπόλοιπα άφησέ τα πάνω μου.
Εσύ δεν θα ανακατευτείς πουθενά. Πεντακάθαρος.
Όλα εγώ, Μίμη. Μόνο μή μου πέφτεις.

Μίμη, μαθαίνω να δένω γραβάτες. Βέβαια! Το 'ξερες εσύ οτι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δέσεις μια γραβάτα; Μίμη, δεν το ξερα. Το παραδέχομαι, ναι! Δεν ντρέπομαι.
Τους μαθαίνω σιγά σιγά μη τυχόν και μού χτυπήσεις τη πόρτα ένα πρωί και μου ζητήσεις βοήθεια για αυτή τη μία,γαμημένη φορά που θα 'χεις φορέσει γραβάτα.
Και τότε Μίμη, όταν χτυπήσεις τη πόρτα, θα ξέρω να στην δέσω μέχρι και με τριπλό άξελ, ενώ χτυπάω και μπεσαμέλ για παστίτσιο.

Ξέρεις Μίμη, μαθαίνω πράγματα που δεν θα μού χρειαστούν ποτέ. Γραβάτα ας πούμε, δεν έχω σκεφτεί ποτέ να φορέσω. Ίσως αν ποτέ αυτοκτονούσα να ήταν μια επιλογή μου, αλλά σιγά μη πεθάνω όσο ζεις ρε Μίμη...Μη λέμε μαλακίες. Μαθαίνω, που λες, πράγματα που δεν θα μου χρειαστούν ποτέ, αλλά μπορει να χρειαστούν σε ΄σενα και θέλω να τα γνωρίζω.

Δεν θα αφήσω καμία άλλη πόρνη να ξέρει κάτι που θες να μάθεις. Κα μί α!
Όλα εγώ,Μίμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου